Archív článkov

16.08.2009 22:04

Ikarus 60

    Technické parametre: Rok výroby: 1954 Karoséria: Rámová Motor. Csepel D 613 Objem motora: 7 980 cm3 Max. výkon: 93 k2/2 200 Krút. moment: 490 Nm/1 600 Dĺžka: 9,4 m Šírla: 2,5 m Výška: 2,9 m Poh. hmotnosť: 7 750 kg Celková hmotnosť. 12 250 kg Počet miest: 24 +...

—————

16.08.2009 15:25

Rozlúčka s Ikarusmi 280 v Bratislave

 

—————

16.08.2009 15:00

Ikarusy 260

 

—————

16.08.2009 14:50

Ikarusy 263

   

—————

15.08.2009 22:17

Ikarusy 260 a 263 v pravideľnej premávke

Na to aby ste sa odviezli s maďarskými ikarusmi naozaj nemusíte cestovať ďaleko. Na prímestskej linke Rajka - Mosonmagyaróvár, ktorú prevádzkuje spoločnosť VOLÁNBNUSZ pravideľne premávajú Ikarusy typu 260 a 263. Do Rajky sa bezproblémov dostanete vlakom, autobusom od spoločnosti BLAGUS, pešo i...

—————

31.07.2009 20:38

TICHA SPOMIENKA NA KONIEC IKARUSU V PRAHE

01.07.2009 BOLO DESAŤ ROKOV kedy sa MHD v Prahe rozlúčila s Ikarusom. Na linke 215, stanice metra Kačerov, posledne 4 vozy opustia linku a naposledy zatiahnu do garáží Kačerov. Ikarusy sa potom ešte na nejaku dobu vracaju v roku 2000 v spoločnosti ČSAD Polkost na prímestských linkách...

—————

31.07.2009 20:26

Rozlúčka s nitrianskymi Ikarusmi 280

picasaweb.google.com/filo.jaroslav/RozluckaSNitrianskymiIkarusmi280#

—————

31.07.2009 11:47

Ikarus 280 v Prešove

     

—————

22.06.2009 23:05

Ďalší Ikarus 280.10 v Bratislave

Klub historických autobusov rozšíril svoju zbierku historických autobusov o prímestský Ikarus 280.10 - NR-287Be, ktorý do januára tohto roku jazdil v Nitre a okolí. Tento autobus sa v uliciach Bratislavy predstavil cez víkend 13. a 14. júna 2009 na linke H56, ktorá zabezpečovala bezplatnú...

—————

27.02.2009 21:36

Článok o Ikaruse v denníku PRAVDA dňa 28. 2. 2009

Dňa 28. 2. 2009 bol v denníku PRAVDA článok a Ikaruse. Ak nemáte toto vidanie denníka PRAVDA a mali by ste o tento článok záujem, kontaktujte nás emailom na: mestskadoprava@gmail.com.

—————