Archív článkov
16.08.2009 22:04
Technické parametre:
Rok výroby: 1954
Karoséria: Rámová
Motor. Csepel D 613
Objem motora: 7 980 cm3
Max. výkon: 93 k2/2 200
Krút. moment: 490 Nm/1 600
Dĺžka: 9,4 m
Šírla: 2,5 m
Výška: 2,9 m
Poh. hmotnosť: 7 750 kg
Celková hmotnosť. 12 250 kg
Počet miest: 24 +...
—————
—————
—————
—————
15.08.2009 22:17
Na to aby ste sa odviezli s maďarskými ikarusmi naozaj nemusíte cestovať ďaleko. Na prímestskej linke Rajka - Mosonmagyaróvár, ktorú prevádzkuje spoločnosť VOLÁNBNUSZ pravideľne premávajú Ikarusy typu 260 a 263.
Do Rajky sa bezproblémov dostanete vlakom, autobusom od spoločnosti BLAGUS, pešo i...
—————
31.07.2009 20:38
01.07.2009 BOLO DESAŤ ROKOV kedy sa MHD v Prahe rozlúčila s Ikarusom. Na linke 215, stanice metra Kačerov, posledne 4 vozy opustia linku a naposledy zatiahnu do garáží Kačerov. Ikarusy sa potom ešte na nejaku dobu vracaju v roku 2000 v spoločnosti ČSAD Polkost na prímestských linkách...
—————
31.07.2009 20:26
picasaweb.google.com/filo.jaroslav/RozluckaSNitrianskymiIkarusmi280#
—————
—————
22.06.2009 23:05
Klub historických autobusov rozšíril svoju zbierku historických autobusov o prímestský Ikarus 280.10 - NR-287Be, ktorý do januára tohto roku jazdil v Nitre a okolí. Tento autobus sa v uliciach Bratislavy predstavil cez víkend 13. a 14. júna 2009 na linke H56, ktorá zabezpečovala bezplatnú...
—————
27.02.2009 21:36
Dňa 28. 2. 2009 bol v denníku PRAVDA článok a Ikaruse. Ak nemáte toto vidanie denníka PRAVDA a mali by ste o tento článok záujem, kontaktujte nás emailom na: mestskadoprava@gmail.com.
—————